Obchodní podmínky servisu kávovarů

Platné od: 27. 5. 2025

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi společností Alesio s.r.o., IČ: 28745370, se sídlem Všehrdova 447/10, Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka C 399568 (dále jen „poskytovatel"), a zákazníkem (dále jen „zákazník"), který využívá služeb servisu kávovarů poskytovaných poskytovatelem.

Provozovna servisu: Piletická 71/20a, 503 00 Hradec Králové
Kontaktní telefon: +420 736 246 867
Email: serviskavovaru@alesio.cz

2. Poskytované služby

Poskytovatel nabízí pozáruční servis a opravy automatických kávovarů různých značek. Služby zahrnují diagnostiku závady, opravy, údržbu, výměnu dílů, odvápnění a další související služby.

3. Uzavření smlouvy

Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena ve chvíli, kdy zákazník předá svůj kávovar do servisu a poskytovatel potvrdí přijetí kávovaru podpisem předávacího protokolu. Smlouva může být uzavřena i prostřednictvím online formuláře na webových stránkách poskytovatele.

4. Cenové podmínky

4.1 Diagnostika

Základní diagnostika: 590 Kč vč. DPH

  • Zaměřena na konkrétní nahlášený problém
  • Po identifikaci závady předložíme rozpočet na opravu

Komplexní diagnostika: 1.490 Kč vč. DPH

  • Kompletní kontrola všech částí kávovaru včetně preventivní údržby
  • Doporučujeme pro dražší kávovary (zejména značka Jura)

Důležité: Cena diagnostiky je splatná bez ohledu na výsledek. Při schválení a provedení opravy bude částka odečtena z celkové ceny opravy.

4.2 Rozpočet na opravu

  • Závazný rozpočet obdržíte zpravidla do 7 pracovních dnů od převzetí kávovaru
  • Rozpočet je platný 14 dnů od odeslání
  • Bez vašeho písemného souhlasu (email/SMS) nezahájíme opravu

4.3 Změny ceny během opravy

  • Pokud se během opravy objeví další závady zvyšující cenu o více než 500 Kč, budete neprodleně kontaktováni
  • Máte právo dodatečného odmítnutí opravy bez dalších poplatků
  • V případě odmítnutí hradíte pouze původně schválenou částku na diagnostiku
  • Čas strávený opravou do okamžiku zjištění potřeby navýšení ceny nebude účtován

5. Doba opravy a vyzvednutí

5.1 Lhůty pro opravu

  • Diagnostika: do 7 pracovních dnů
  • Oprava po schválení: 7-14 pracovních dnů (dle složitosti)
  • Při potřebě objednání náhradních dílů: až 21-30 pracovních dnů (dle složitosti)

5.2 Vyzvednutí kávovaru

  • Kávovar je třeba vyzvednout do 30 dnů od dokončení opravy
  • Po této lhůtě si vyhrazujeme právo účtovat přiměřené skladovné
  • Po 60 dnech máme právo kávovar prodat na úhradu nákladů

6. Platební podmínky

6.1 Způsoby platby

  • Hotovost při vyzvednutí
  • Platební karta při vyzvednutí
  • Bankovní převod na základě faktury (pro smluvní zákazníky/firmy)
  • Dobírka při doručení (+ poplatek za dopravu 299 Kč)

6.2 Splatnost

  • Oprava je splatná při vyzvednutí kávovaru
  • Pro smluvní zákazníky/firmy: faktura se splatností 14 dnů

7. Záruka a reklamace

7.1 Záruka

Pro spotřebitele (fyzické osoby):

  • 12 měsíců na provedené opravy
  • 24 měsíců na nové náhradní díly

Pro podnikatele (firmy):

  • 12 měsíců na provedené opravy
  • 24 měsíců na nové náhradní díly

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a nesprávné používání.

7.2 Reklamace

  • Uplatněte neprodleně po zjištění závady, nejpozději do 24 měsíců od převzetí
  • Osobně, telefonicky nebo emailem na: serviskavovaru@alesio.cz
  • Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění
  • Při oprávněné reklamaci provedeme opravu zdarma

7.3 Mimosoudní řešení sporů

Spotřebitel může spor řešit mimosoudně u:

  • České obchodní inspekce - www.coi.cz
  • Další informace o mimosoudním řešení: www.coi.cz/adr

8. Doprava kávovaru

Do servisu:

  • Zákazník je povinen zajistit bezpečné zabalení kávovaru pro přepravu
  • Poskytovatel nenese odpovědnost za poškození způsobené nevhodným zabalením

Ze servisu:

  • Doprava kávovaru zpět je zajištěna na náklady zákazníka
  • Možnost doručení na dobírku (+ poplatek 299 Kč)

9. Odpovědnost za škodu

9.1 Odpovědnost poskytovatele

  • Odpovídáme za škody způsobené našim zaviněním během opravy
  • Odpovědnost neomezujeme v rozsahu, který vylučuje zákon
  • Omezení odpovědnosti se nepoužije při úmyslu či hrubé nedbalosti
  • U podnikatelů je maximální výše náhrady omezena na cenu provedené opravy

9.2 Starší kávovary (7+ let)

  • U starších kávovarů negarantujeme úplné obnovení funkcí
  • Upozorníme na rizika před zahájením opravy
  • Můžeme opravu odmítnout, pokud by vyžadovala nepřiměřené náklady
  • Tímto nejsou dotčena zákonná práva z vadného plnění
  • Zákazník bere na vědomí, že oprava může být riziková vzhledem k opotřebení komponentů

9.3 Vyloučení odpovědnosti

  • Neodpovídáme za ztrátu dat v kávovaru (nastavení, statistiky)
  • Neodpovídáme za škody způsobené vnějšími vlivy (přepětí, bouřka, nesprávné zapojení)
  • U podnikatelů neodpovídáme za následné škody (např. ušlý zisk)
  • Omezení odpovědnosti platí pouze v rozsahu povoleném zákonem

10. Odstoupení od smlouvy

  • Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před zahájením opravy, pokud dosud nebyly zahájeny žádné práce
  • V případě odstoupení po zahájení opravy je zákazník povinen uhradit náklady na již provedené práce a použité náhradní díly
  • Výjimka: Při navýšení ceny nad původní odhad o více než 500 Kč má zákazník právo opravu odmítnout a hradí pouze diagnostiku

11. Ochrana osobních údajů (GDPR)

  • Zpracováváme pouze údaje nezbytné pro poskytování služeb a komunikaci se zákazníky
  • Údaje uchováváme po dobu záruky + 3 roky pro účely případných reklamací
  • Máte právo na přístup k údajům, jejich opravu, výmaz nebo přenos
  • Kompletní zásady zpracování osobních údajů: [odkaz na GDPR stránku]
  • Kontakt pro GDPR: kava@alesio.cz

12. Závěrečná ustanovení

12.1 Platnost a změny podmínek

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2025
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit
  • Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách
  • Na již uzavřené smlouvy se vztahují podmínky platné v době uzavření smlouvy

12.2 Řešení sporů

  • Spory mezi poskytovatelem a zákazníkem se řeší přednostně smírnou cestou
  • Při neúspěchu smírného řešení jsou spory řešeny příslušným obecným soudem
  • Spotřebitelé mohou využít mimosoudní řešení sporů u ČOI nebo jiného subjektu ADR

12.3 Závěrečné ustanovení

  • Pokud se některé ustanovení těchto podmínek stane neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, neovlivní to platnost ostatních ustanovení
  • Neplatné ustanovení bude nahrazeno ustanovením platným, které nejlépe odpovídá původnímu záměru

Kontaktní údaje

Alesio s.r.o.
Všehrdova 447/10, 118 00 Praha 1
IČ: 28745370

Servisní provozovna:
Piletická 71/20a, 503 00 Hradec Králové

Kontakty:

  • Telefon: +420 736 246 867 (Po-Pá 8:00-17:00)
  • Email: serviskavovaru@alesio.cz
  • Web: www.alesio.cz

Poslední aktualizace: 27. 5. 2025

Aktuální předávací protokol a stručný výtah z podmínek najdete přímo v naší servisní provozovně.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz