Obchodní podmínky servisu kávovarů
Platné od: 27. 5. 2025
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi společností Alesio s.r.o., IČ: 28745370, se sídlem Všehrdova 447/10, Praha 1, zapsanou v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka C 399568 (dále jen „poskytovatel"), a zákazníkem (dále jen „zákazník"), který využívá služeb servisu kávovarů poskytovaných poskytovatelem.
Provozovna servisu: Piletická 71/20a, 503 00 Hradec Králové
Kontaktní telefon: +420 736 246 867
Email: serviskavovaru@alesio.cz
2. Poskytované služby
Poskytovatel nabízí pozáruční servis a opravy automatických kávovarů různých značek. Služby zahrnují diagnostiku závady, opravy, údržbu, výměnu dílů, odvápnění a další související služby.
3. Uzavření smlouvy
Smlouva mezi poskytovatelem a zákazníkem je uzavřena ve chvíli, kdy zákazník předá svůj kávovar do servisu a poskytovatel potvrdí přijetí kávovaru podpisem předávacího protokolu. Smlouva může být uzavřena i prostřednictvím online formuláře na webových stránkách poskytovatele.
4. Cenové podmínky
4.1 Diagnostika
Základní diagnostika: 590 Kč vč. DPH
- Zaměřena na konkrétní nahlášený problém
- Po identifikaci závady předložíme rozpočet na opravu
Komplexní diagnostika: 1.490 Kč vč. DPH
- Kompletní kontrola všech částí kávovaru včetně preventivní údržby
- Doporučujeme pro dražší kávovary (zejména značka Jura)
Důležité: Cena diagnostiky je splatná bez ohledu na výsledek. Při schválení a provedení opravy bude částka odečtena z celkové ceny opravy.
4.2 Rozpočet na opravu
- Závazný rozpočet obdržíte zpravidla do 7 pracovních dnů od převzetí kávovaru
- Rozpočet je platný 14 dnů od odeslání
- Bez vašeho písemného souhlasu (email/SMS) nezahájíme opravu
4.3 Změny ceny během opravy
- Pokud se během opravy objeví další závady zvyšující cenu o více než 500 Kč, budete neprodleně kontaktováni
- Máte právo dodatečného odmítnutí opravy bez dalších poplatků
- V případě odmítnutí hradíte pouze původně schválenou částku na diagnostiku
- Čas strávený opravou do okamžiku zjištění potřeby navýšení ceny nebude účtován
5. Doba opravy a vyzvednutí
5.1 Lhůty pro opravu
- Diagnostika: do 7 pracovních dnů
- Oprava po schválení: 7-14 pracovních dnů (dle složitosti)
- Při potřebě objednání náhradních dílů: až 21-30 pracovních dnů (dle složitosti)
5.2 Vyzvednutí kávovaru
- Kávovar je třeba vyzvednout do 30 dnů od dokončení opravy
- Po této lhůtě si vyhrazujeme právo účtovat přiměřené skladovné
- Po 60 dnech máme právo kávovar prodat na úhradu nákladů
6. Platební podmínky
6.1 Způsoby platby
- Hotovost při vyzvednutí
- Platební karta při vyzvednutí
- Bankovní převod na základě faktury (pro smluvní zákazníky/firmy)
- Dobírka při doručení (+ poplatek za dopravu 299 Kč)
6.2 Splatnost
- Oprava je splatná při vyzvednutí kávovaru
- Pro smluvní zákazníky/firmy: faktura se splatností 14 dnů
7. Záruka a reklamace
7.1 Záruka
Pro spotřebitele (fyzické osoby):
- 12 měsíců na provedené opravy
- 24 měsíců na nové náhradní díly
Pro podnikatele (firmy):
- 12 měsíců na provedené opravy
- 24 měsíců na nové náhradní díly
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a nesprávné používání.
7.2 Reklamace
- Uplatněte neprodleně po zjištění závady, nejpozději do 24 měsíců od převzetí
- Osobně, telefonicky nebo emailem na: serviskavovaru@alesio.cz
- Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění
- Při oprávněné reklamaci provedeme opravu zdarma
7.3 Mimosoudní řešení sporů
Spotřebitel může spor řešit mimosoudně u:
- České obchodní inspekce - www.coi.cz
- Další informace o mimosoudním řešení: www.coi.cz/adr
8. Doprava kávovaru
Do servisu:
- Zákazník je povinen zajistit bezpečné zabalení kávovaru pro přepravu
- Poskytovatel nenese odpovědnost za poškození způsobené nevhodným zabalením
Ze servisu:
- Doprava kávovaru zpět je zajištěna na náklady zákazníka
- Možnost doručení na dobírku (+ poplatek 299 Kč)
9. Odpovědnost za škodu
9.1 Odpovědnost poskytovatele
- Odpovídáme za škody způsobené našim zaviněním během opravy
- Odpovědnost neomezujeme v rozsahu, který vylučuje zákon
- Omezení odpovědnosti se nepoužije při úmyslu či hrubé nedbalosti
- U podnikatelů je maximální výše náhrady omezena na cenu provedené opravy
9.2 Starší kávovary (7+ let)
- U starších kávovarů negarantujeme úplné obnovení funkcí
- Upozorníme na rizika před zahájením opravy
- Můžeme opravu odmítnout, pokud by vyžadovala nepřiměřené náklady
- Tímto nejsou dotčena zákonná práva z vadného plnění
- Zákazník bere na vědomí, že oprava může být riziková vzhledem k opotřebení komponentů
9.3 Vyloučení odpovědnosti
- Neodpovídáme za ztrátu dat v kávovaru (nastavení, statistiky)
- Neodpovídáme za škody způsobené vnějšími vlivy (přepětí, bouřka, nesprávné zapojení)
- U podnikatelů neodpovídáme za následné škody (např. ušlý zisk)
- Omezení odpovědnosti platí pouze v rozsahu povoleném zákonem
10. Odstoupení od smlouvy
- Zákazník má právo odstoupit od smlouvy před zahájením opravy, pokud dosud nebyly zahájeny žádné práce
- V případě odstoupení po zahájení opravy je zákazník povinen uhradit náklady na již provedené práce a použité náhradní díly
- Výjimka: Při navýšení ceny nad původní odhad o více než 500 Kč má zákazník právo opravu odmítnout a hradí pouze diagnostiku
11. Ochrana osobních údajů (GDPR)
- Zpracováváme pouze údaje nezbytné pro poskytování služeb a komunikaci se zákazníky
- Údaje uchováváme po dobu záruky + 3 roky pro účely případných reklamací
- Máte právo na přístup k údajům, jejich opravu, výmaz nebo přenos
- Kompletní zásady zpracování osobních údajů: [odkaz na GDPR stránku]
- Kontakt pro GDPR: kava@alesio.cz
12. Závěrečná ustanovení
12.1 Platnost a změny podmínek
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 6. 2025
- Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit
- Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách
- Na již uzavřené smlouvy se vztahují podmínky platné v době uzavření smlouvy
12.2 Řešení sporů
- Spory mezi poskytovatelem a zákazníkem se řeší přednostně smírnou cestou
- Při neúspěchu smírného řešení jsou spory řešeny příslušným obecným soudem
- Spotřebitelé mohou využít mimosoudní řešení sporů u ČOI nebo jiného subjektu ADR
12.3 Závěrečné ustanovení
- Pokud se některé ustanovení těchto podmínek stane neplatným, neúčinným nebo nevymahatelným, neovlivní to platnost ostatních ustanovení
- Neplatné ustanovení bude nahrazeno ustanovením platným, které nejlépe odpovídá původnímu záměru
Kontaktní údaje
Alesio s.r.o.
Všehrdova 447/10, 118 00 Praha 1
IČ: 28745370
Servisní provozovna:
Piletická 71/20a, 503 00 Hradec Králové
Kontakty:
- Telefon: +420 736 246 867 (Po-Pá 8:00-17:00)
- Email: serviskavovaru@alesio.cz
- Web: www.alesio.cz
Poslední aktualizace: 27. 5. 2025
Aktuální předávací protokol a stručný výtah z podmínek najdete přímo v naší servisní provozovně.