Jak odeslat kávovar do servisu

Pokud potřebujete odeslat svůj kávovar do servisu, prosím, vyplňte nejdříve náš online formulář. Jakmile obdržíme vaše údaje, zašleme vám e-mailem další instrukce spolu s číslem servisní zakázky, pod kterým budete vaši zakázku evidovat.

Bez tohoto kroku není možné přijmout kávovar do našeho servisu. Proto prosím neposílejte kávovar k opravě před tím, než získáte číslo zakázky. Zásilku nebudeme moc přijmout.

Těšíme se na to, až vám pomůžeme s opravou vašeho kávovaru.

Tým Alesio

 

 

 - - Zadat servisní požadavek online - - 

 

Co vás čeká dál?

 

1. Potvrzení zakázky

Jakmile zadáte svou servisní zakázku přes online formulář, obdržíte potvrzovací e-mail s číslem zakázky. Toto číslo je velmi důležité a použijete ho při označení balíku s vaším kávovarem.

2. Rezervace termínu vstupní diagnostiky

Vaše zakázka bude zařazena do servisního plánu a my vám automaticky rezervujeme čas pro vstupní diagnostiku. Díky tomu bude oprava rychlá a váš kávovar se dostane zpět k vám co nejdříve. Kávovar by měl dorazit do servisu minimálně 1 pracovní den před stanoveným termínem diagnostiky, jinak bude termín posunut.

3. Příprava kávovaru na odeslání

Aby váš kávovar dorazil v pořádku, věnujte pozornost správnému zabalení.

Jak kávovar zabalit:

  • Pokud máte originální krabici, použijte ji. Je navržena tak, aby kávovar ochránila při přepravě.
  • Pokud originální krabici nemáte, použijte jinou pevnou krabici a kávovar dobře zabalte do bublinkové fólie nebo jiného ochranného materiálu. Je důležité, aby byl kávovar bezpečně fixován a nehýbal se uvnitř balení.

Před zabalením:

  1. Vylijte nádrž na vodu a vyjměte filtr, pokud ho používáte.
  2. Vyprázdněte odkapávací misku a misku na lógr.
  3. Ujistěte se, že v kávovaru nezůstala žádná voda ani káva.

4. Označení balíku

Nezapomeňte balík označit číslem zakázky, které jste obdrželi v potvrzovacím e-mailu, a přiložte naši adresu:

Alesio s.r.o.
Piletická 71/20a
500 03 Hradec Králové

email: kava@alesio.cz

telefon: 736246867

 

5. Odeslání kávovaru

Kávovar pošlete na naši adresu co nejdříve. Doporučujeme si nechat kávovar pojistit, protože za případné poškození během přepravy nese odpovědnost dopravce.

6. Co bude dál?

Po doručení kávovaru vám přijde potvrzení o doručení v pořádku a provedeme vstupní diagnostiku v rezervovaném termínu. Následně vás budeme informovat o předběžných nákladech na opravu a dalším postupu.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz