Děkujeme za vaši servisní poptávku | Alesio
Vaši žádost jsme v pořádku přijali a nyní se jí věnujeme. Jakmile ji zpracujeme, ozveme se vám s dalšími kroky.
Co bude následovat?
Náš tým se na vaši žádost podívá co nejdříve. Obvykle se vám ozveme do 24 hodin (během pracovních dnů) s podrobnými informacemi o dalším postupu. Pokud by byla nutná další konzultace, zavoláme vám na uvedené telefonní číslo.
Jak s námi můžete dál komunikovat?
Máte-li jakékoli další dotazy, napište nám na e-mail serviskavovaru@alesio.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku +420 736 246 867.
Další kroky, které můžete podniknout:
-
Chcete se podívat na novinky?
Navštivte náš e-shop a objevte nové produkty a speciální nabídky. -
Objevte naši výběrovou kávu
Hledáte inspiraci na něco speciálního? Naši nabídku kávy si můžete prohlédnout právě teď. Ochutnejte to nejlepší, co nabízíme! -
Registrujte se do Kávového klubu Premium a získejte slevu 25%
Chcete si užívat nákupy výběrové kávy za nižší ceny? Zaregistrujte se do našeho Kávového klubu Premium a vychutnávejte si zvýhodněné ceny na veškerou kávu. -
Tip na čtení: Jak si správně nastavit kávovar?
V našem blogu najdete praktické tipy a návody. Přečtěte si například náš nejčtenější článek - 13 nejčastějších dotazů o kávovarech De'Longhi.
Děkujeme za vaši důvěru
Vážíme si toho, že jste si pro servis vybrali právě nás. Děláme vše pro to, abychom vám zajistili co nejlepší péči a pohodlí při každém doušku vaší oblíbené kávy.