Děkujeme za vaši servisní poptávku | Alesio

 

Vaši žádost jsme v pořádku přijali a nyní se jí věnujeme. Jakmile ji zpracujeme, ozveme se vám s dalšími kroky.

 


Co bude následovat?

Náš tým se na vaši žádost podívá co nejdříve. Obvykle se vám ozveme do 24 hodin (během pracovních dnů) s podrobnými informacemi o dalším postupu. Pokud by byla nutná další konzultace, zavoláme vám na uvedené telefonní číslo.

 

Jak s námi můžete dál komunikovat?

Máte-li jakékoli další dotazy, napište nám na e-mail serviskavovaru@alesio.cz nebo zavolejte na naši zákaznickou linku +420 736 246 867.

 

 


 

Další kroky, které můžete podniknout:

  • Chcete se podívat na novinky?
    Navštivte náš e-shop a objevte nové produkty a speciální nabídky.

  • Objevte naši výběrovou kávu
    Hledáte inspiraci na něco speciálního? Naši nabídku kávy si můžete prohlédnout právě teď. Ochutnejte to nejlepší, co nabízíme!

  • Registrujte se do Kávového klubu Premium a získejte slevu 25%
    Chcete si užívat nákupy výběrové kávy za nižší ceny? Zaregistrujte se do našeho Kávového klubu Premium a vychutnávejte si zvýhodněné ceny na veškerou kávu.

  • Tip na čtení: Jak si správně nastavit kávovar?
    V našem blogu najdete praktické tipy a návody. Přečtěte si například náš nejčtenější článek - 13 nejčastějších dotazů o kávovarech De'Longhi.

 


Děkujeme za vaši důvěru

Vážíme si toho, že jste si pro servis vybrali právě nás. Děláme vše pro to, abychom vám zajistili co nejlepší péči a pohodlí při každém doušku vaší oblíbené kávy.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz